Wie zijn we?
FM World opereert binnen de FMCG-industrie onder het bedrijfsmodel van Multi-Level Marketing. De missie van FM World is om hoogwaardige producten tegen aantrekkelijke prijzen rechtstreeks aan huishoudens te leveren, zonder gebruik te maken van traditionele marketing.
FM World Poland werd in 2004 in Wrocław, Polen opgericht door Mr Artur Trawiński. Vanwege de dynamische groei werd in 2007 een nieuw bedrijf - FM World - opgericht om het merk in het buitenland uit te breiden. Vandaag zijn FM World-producten bekend en gewaardeerd op zes continenten. Meer dan 1.000.000 Business Partners werken samen met FM World en dit aantal groeit gestaag. Met een uniek bedrijfsmodel - netwerkmarketing, een vorm van directe verkoop - creëert het bedrijf perfecte omstandigheden voor de ontwikkeling van micro-ondernemingen; het biedt kansen, training en ondersteuning.
MISSIE
Wij creëren producten die kunnen worden gedeeld en een levensstijl die je financiële vrijheid biedt.
VISIE
Wereldwijd leider zijn in de Multi-Level Marketing industrie en nummer 1 zijn voor de verkoop van geuren wereldwijd. Om ethisch te werken met mensen die gedreven worden door succes.
WAARDEN
◾Vertrouwen◾
We creëren producten waarop je kunt vertrouwen; eerlijke bedrijfsprincipes bieden; samenwerken in een sfeer van wederzijds vertrouwen.
◾Uitdagingen◾
We halen energie uit het nastreven van ambitieuze uitdagingen; we overschrijden nationale grenzen en denkpatronen.
◾Onafhankelijkheid◾
We bieden een bedrijfsmodel waarmee je financiële vrijheid kunt creëren, ongeacht het geslacht, ras, sociale status en culturele verschillen; we respecteren in onze Business Partners onafhankelijkheid en meningsverschillen, die onze bron van diversiteit en inspiratie voor groei zijn.
◾Waardeer◾
We delen kennis en producten; zorg voor elkaar en andere mensen, maar ook voor de omgeving waarin we nu leven en de toekomstige generaties zullen genieten.
◾Durf◾
We hebben de durf en moed om de wereld ten goede te veranderen; we promoten de ondernemingsgeest.
Awards
FM WORLD is de winnaar van verschillende prestigieuze awards zoals onder andere:
de ‘Business Gazelle 2010’ voor FM WORLD Polen en de ‘Business Gazelle 2011’ voor FM WORLD,
de ‘Art of Packaging 2010’ voor de beste verpakking in de “Health and Beauty” categorie,
de ‘Qltowy Kosmetyk 2011’ voor de Sugar Lip Scrub,
de ‘Consumer’s Laurel– Discovery of 2011’ voor de Sugar Lip Scrub,
de ‘Super Product 2011 of the “Women’s World” readers’ de ‘Qltowy Kosmetyk 2012’ voor Eau de Parfum FM 329,
het ‘Certificate of Ethical Sales Management and Customer Service’, toegekend door de jury van de Polish National Sales Awards (PNSA),
de ‘Super Product 2012 of the “Women’s World” readers’ voor het ß-Glucan Active Face Serum,
de ‘Forbes Diamond’ voor FM WORLD Poland,
het ‘V Certificate’ ,
de ‘Golden Seal of Nature 2013 Best Natural Cosmetic Product’
de ‘Consumer’s Laurel Discovery of 2013’ voor FM WORLD Smart & Clean,
de ‘Qltowy Kosmetyk 2013’ voor Eau de Parfum FM 331,
de ‘Cosmetic of the year 2013’, toegekend door E-Makijaż magazine voor de Brow & Lash Creator.